הרחקת יונים מקצועית

כאשר מדברים על יונים בדרך כלל מה שאנו זוכרים זו יונה עם עלה של זית בפה המסמלת את השלום אולם בסופו של יום, כאשר אלה חיות בסביבתנו, הן עשויות להיות מזיקים לא קטנים עבור האדם. אלה חיות בלהקות בדרך כלל ורק הצווחות שלהן במהלך היום עשויות להיות מטרד לא קטן אולם זה הרבה מעבר לכך ולכן כאשר היונים מגיעות לקונן בסביבתכם, בין אם מדובר באדן החלון שלכם או בעצים הסמוכים לבניין המגורים שלכם – כדאי לקרוא למרחיק יונים מקצועי ומנוסה כמו מוטי הדברה בירושלים שיפעל לטובת הרחקת היונים מהמקום והפיכת המקום ללא נוח ולא נעים לקינון עבורן.

כיצד היונים יכולות להזיק לאדם?

כאשר תלכו בין הרחובות והכיכרות בעיר סביר להניח שתראו לא פעם אנשים מבוגרים יושבים על הספסלים וזורקים לחם מפורר על הרצפה כדי שהיונים יתאספו ויאכלו. המראה המלבב אולי נחמד מאוד וקשה לחשוב כיצד היונה הנחמדה הזו יכולה להזיק לאדם אולם היא נחשבת למזיק לא קטן. בין כנפי ונוצות היונים יש כינים, קרדיות וחיידקים שונים העשויים לעבור לאדם ולבעלי החיים בסביבת האדם. אם כל זה לא מספיק הרי שגם לשלשת היונים, שכאמור הם ידועות כי מפיצות אותה בשפע, הינה חומצית ופוגעת ברכוש.

איך ניתן להרחיק את היונים בצורה מקצועית אך הומנית?

  • דוקרנים נגד יונים – אחת השיטות הנפוצות ביותר היא באמצעות התקנת דוקרנים. הדוקרנים עשויים פלסטיק או נירוסטה והם הופכים את המקום ללא נוח לנחיתה וקינון עבור היונים. כמובן שפתרון זה מתאים בעיקר באזורי מישור כמו גג הבניין, מרזבים, אדני חלון ועוד.
  • התקנת רשת נגד יונים – פתרון פופולרי נוסף הוא התקנת רשת נגד יונים. בדרך כלל עושים בהם שימוש לחסימה של מסתורי כביסה, מרפסות שירות, מרפסות רגילות, מעברים בין בניינים ועוד. יש מגוון רחב של רשתות בעלות צפיפות שנה ומחומרי גלם שונים.
  • שיטות נוספות – ניתן להיעזר גם בשיטות שונות להרחקת יונים כמו עזרים אלקטרוניים שונים, מכשירים אולטראסוניים, סלילי חשמל קטנים ועוד.

הרחקת יונים מקצועית היא עבודה למדביר מקצועי ולעתים מדובר בעבודה מאתגרת במיוחד. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם!

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

לקוחות ממליצים

יצירת קשר

© כל הזכויות שמורות למוטי הדברה בירושלים.

דילוג לתוכן