הרחקת יונים בירושלים

אם יונים מקוננות בסביבת ביתכם או בסביבת העסק שלכם כדאי לקרוא למדביר מקצועי ומנוסה שיטפל בבעיה ויפה שעה אחת קודם. היונה אולי חיה חביבה ואינה תוקפנית כלפי האדם אך נחשבת למציק לא קטן. היא עשויה להעביר מחלות ווירוסים שונים, הלשלשת שלה חומצית ויכולה להסב נזק לרכוש וגם הצווחות שהיונים משמיעות בלהקות עשויות להיות בלתי נסבלות. במידה ומדובר בסביבה של עסק זה עשוי אפילו להוות מפגע תברואתי שעשוי לפגוע באישורים מטעם משרד הבריאות להפעלת העסק במקרים מסוימים.

מה הפתרון להרחקת היונים?

  • דוקרנים – אחד הפתרונות היעילים נגד יונים הוא שימוש בדוקרנים. דוקרנים אלה מגיעים בצורות שונות, צפיפות שונה ואורך קוצים שונה. כמו כן יש כמה סוגים של חומרי גלם לדוקרנים כאשר העיקריים הם נירוסטה ופלסטיק. הפלסטיק זולים יותר ותצטרכו להחליף אותם פעם בשעה-שעתיים והם עשויים גם להתייבש ולהתפרק מהשמש. מצד שני הנירוסטה מעט יקרים יותר ואופן ההתקנה שלהם יקר יותר אך מחזיקים מעמד לשנים רבות וניתן גם לצבוע ולהתאים לעיצוב הבית.
  • רשת נגד יונים – שימוש ברשת נגד יונים מסייע בעיקר כאשר רוצים לחסום את המרחב האווירי בין בניינים גבוהים, לעטוף עץ ברשת כדי למנוע מהיונים להתיישב בנוחות על העץ לקינון בין ענפיו או כדי לחסום כניסה לעליות גג, מסתורי כביסה ועוד.
  • עזרים אלקטרוניים – מלכודות המשמיעות רעשים כאשר היונים עוברות באזור או מלכודות הזזות בעת נחיתה של יונים עליהם.
  • פסים חשמליים – התקנת פסים אלקטרוניים זעירים ודקים על השטח המישורי בו אנו חוששים שהציפורים יגיעו (כמו אדן החלון למשל) ואלה יעשו זץ חשמלי קטן בכל פעם שהיונה תדרוך עליהן (מבלי לפגוע ביונה אך מספיק כדי שהיא תחשוש להקים את הקן שלה במקום).
  • לסנוור אותן – אם ראיתם במקומות מסוימים מעין שרשרת דיסקים התלויה בגינת הבית זה לא מקרה וזה לא למטרת דקורציה. כסף כמו זה של הדיסקים או נייר כסף אפילו בשילוב השמש עשויים לסנוור את היונים ולהרחיק אותן.

הרחקת יונים בירושלים הוא אחד השירותים הפופולריים ביותר שאנו מספקים בחברת מוטי הדברה בירושלים ונשמח לספק לכם אותה במחיר אטרקטיבי במיוחד. צרו קשר לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

לקוחות ממליצים

יצירת קשר

© כל הזכויות שמורות למוטי הדברה בירושלים.

דילוג לתוכן