הדברה נגד עכברים

אחד מבעלי החיים היותר נפוצים בבתים, בעיקר בתי קרקע ובתים הסמוכים לשדות פתוחים, הינם עכברים. אלו נחשבים כמזיקים ולכן אינם רצויים בביתנו. על כן כאשר אתם מגלים עכבר אחד או יותר בביתכם, במשרד, בחנות או בכל מקום שאתם נמצאים כדאי יהיה לטפל בבעיה במהירות. הדברה נגד עכברים יכולה להיעשות ב2 דרכים עיקריות: הנחת מלכודות והנחת תיבות האכלה. סוג הדברת עכברים תלויה בכמות העכברים במקום בדרך כלל.  חברת קליין הדברות מספקת שירותי הדברות עכברים מקצועיות כבר שנים רבות ותשמח לסייע לכם בנושא במקצועיות רבה ובמהירות. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

אז איך נזהה פעילות של עכבר בבית?

זה אולי נשמע לכם מצחיק אך רגע לפני שרצים לחנות וקונים מלכודות עכברים או חומרים רעילים כאלו ואחרים חשוב לא להיכנס להיסטריה, לבדוק תחילה שיש באמת עכבר/ים בבית ורק אז לפעול. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת באמצעות הנחת פיתיון כמו במבה או חתיכת נקניק מקבנוס ולהשאיר אותם על הרצפה במהלך הלילה. אם אלה זזו ממקומן במהלך הלילה, כורסמו או נעלמו- ככל הנראה יש עכבר בבית. אפשרות נוסף לזהות אותם היא על ידי מציאת כרסומים במזונות שונים או בקופסאות, בעיקר במזווה ובארונות המטבח. כמו כן אם תזהו גלילים שחורים קטנים או פיסות שתן זה גם מעיד כאמור על הימצאותם של העכברים ובמקרה כזה תצטרכו הדברה נגד עכברים בדחיפות.

איך עושים הדברה נגד עכברים בצורה יעילה?

  • ראשית ודאו כי מדובר בעכברים ולא בחולדות. קראו מעט יותר על ההבדלים במאמר אחר באתר שלנו. הסיבה לכך היא כי הדברה נגד עכברים שונה מזו שנגד חולדות.
  • כעת בדקו אם אתם צריכים מלכודות או תיבות האכלה. בדרך כלל כאשר מדובר בעכבר או שניים משתמשים במלכודות. כאשר מדובר בכמות גדולה של עכברים משתמשים בתיבות האכלה.
  • כעת בחרו את המלכודת הנדרשת לכם: מלכודות קפיץ, דבק וכלוב יהיו הפופולריות והשימושיות ביותר. מלכודת הכלוב היא ההומנית ביותר ששומרת על העכבר חי וניתן לשחרר אותו בטבע, בשדה הפתוח, רחוק מכם, מבלי להרוג אותו או לגרום לו לייסורים…

שירותי הדברה ובכלל בכל רחבי הארץ הם שירותים שכיחים מאוד. חייגו אלינו היום לפרטים נוספים ומידע נוסף ואנו נשמח לתת לכם שירות אמין ומקצועי. לכל המאמרים לחצו כאן.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

לקוחות ממליצים

יצירת קשר

© כל הזכויות שמורות למוטי הדברה בירושלים.

דילוג לתוכן